Subject: Vs: Teade koostööpartneri logo kajastamise kohta Elva Haigla uuel kodulehel
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: "'Ave Sula'" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 10:16:04 +0200

Tere

Saadan Terviseameti logo.

Terviseameti kodulehe aadress on  https://terviseamet.ee/et

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Ave Sula <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 1. märts 2024 16:34
Adressaat: [email-masked]
Teema: Teade koostööpartneri logo kajastamise kohta Elva Haigla uuel
kodulehel

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea Elva Haigla koostööpartner

Loome hetkel uuendusi oma kodulehel ja soovime sellega seoses täiendada
meie koostööpartnerite sektsiooni, kus kuvatakse Elva Haigla olulisi
koostöösuhteid. Teie asutus on olnud meile oluline partner ning sooviksime
kuvada Teie asutuse logo ja kodulehe aadressi Elva Haigla kodulehel.

Palume teil saata meile kõrgekvaliteediga versioon Teie asutuse logost.
See aitab meil tagada, et logo kuvatakse meie kodulehel optimaalselt ja
vastavalt Teie asutuse nõuetele.

Teie asutuse logo ja kodulehe aadressi palume saata hiljemalt 8. märtsiks
2024 järgmisele e-posti aadressile: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Oleme täiesti mõistvad, kui teil on küsimusi või muresid seoses logo
kasutamisega meie kodulehel. Meie eesmärk on esindada Teie asutust parimal
võimalikul moel ning tagada, et koostööpartnerite logo oleks esitatud
professionaalselt ja austusega.

Täname mõistva suhtumise eest.

Lugupidamisega

Ave Sula

Juhiabi

SA Elva Haigla

737 0330